Seçtiğim bu 16 film gerek vizyonda oynamış ,gerekse gösterime girmemiş
fakat internet ortamlarında sık rastladığımız filmler. Bana izlediğimde en çok
keyif veren özellikle tekrar sıkılmadan izlenebilecek filmleri bir araya
topladım. Her türden film izleyen bir sinefil olarak , listemde izlemedikleriniz
varsa denemenizi tavsiye ederim.
GUARDIANS OF THE GALAXY – Galaksinin Koruyucuları.. Aksiyon
dolu bir epik uzay macerası. Bir Marvel fanı olarak çok önyargılı izleyip
sonunda bayıldığım bir film oldu. Macera peşindeki kahramanımız Peter Quill
evreni tehdit eden kötü karakter Ronan ın elindeki bir gök cismini çaldıktan
sonra işler karışır ve ödül avcıları peşine düşer. Şans eseri Ronan ın peşinde
olan birbirinden farklı dört karakterle işbirliği yapan Peter uzayda muhteşem
bir maceraya atılır. Görsel efektlerin yanı sıra Filmin soundtracki de müthiş
güzel
DELIVER US FROM EVIL – Bizi Şeytandan Koru .. Eric
Bana nın rol aldığı aksiyon ve gerilimi beraber yürüten oldukça başarılı bir
film. Başlarda “Seven” tarzında giden film daha sonra şeytan çıkarma olaylarına
dönüşerek izleyiciyi kendine bağlıyor.
THE MAZE RUNNER – Labirent:
Ölümcük Kaçış .. Film bir
üçleme olan kitap serisinin ilk romanının sinemaya uyarlanmışı. Hayatta kalma
mücadelesi vererek bir labirentten kurtulmaya çalışan bir grup çocuğun akıl
almaz macerası. Film hem çok heyecanlı hem de adrenalin dozu yüksek.
INTERSTELLAR – Yıldızlararası
.. Christopher Nolan
ın yönettiği müthiş bir fantastik bilim-kurgu filmi. Yaşamak için yeni bir
gezegen bulmak üzere yola çıkmış bir ekibin uzay serüveni. Seyirciye adeta uzay
bilimi dersi veren ,görsel olarak da oldukça başarılı bir film.
CAPTAIN AMERICA :THE WINTER SOLDIER – Kaptan Amerika : Kış Askeri Marvel den yine mükemmel
bir film. Kaptan Amerika bir Shield ajanı öldürülünce kendini dünyayı tehlikeye
sokan bir olayın içinde bulur. Ve karşısına geçmişten sürpriz bir düşman çıkar
“Kış Askeri”. Çekimleri ve konusu ile diğer Marvel filmlerine göre daha
başarılı olan film aynı zamanda çok sağlam bir senaryoya sahip.
PREDESTINATION .. “Ethan Hawke” ın başrolde olduğu,zaman paradoksu üzerine işlenmiş akıllara durgunluk veren bir
konuyu ele alan beyinlere zarar bir film. İzlediksen sonra biraz
sarsılacaksınız.
BEGIN AGAIN.. Keire Knightley ve Marc Ruffalo dan müzik
grubu temalı çok sıcak ve samimi bir romantik drama. Hem müzikleri hem
oyunculukları çok güzel.
WHIPLASH.. Bir orkestrada davul çalan inanılmaz hırslı bir öğrenci ile
karşısında ondan daha hırslı ve deli bir öğretmen. Harika oyunculuk harika kurgu
müthiş sarsıcı bir final.
THE HUNDRED FOOT JOURNEY- Aşk Tarifi .. Yemek konusunda oldukça başarılı Hintli bir
aile Fransanın bir kasabasına gelip oranın en ünlü mutfağının bulunduğu
restoranın karşısına bir yer açarsa neler olur ? “Helen Mirren” ın müthiş oyunculuğuyla
birlikte harika müzikler ve görüntülerle süslü sıcacık bir film. Yemek yapma
sanatı,aşk,hırs,tartışmalar komedi hepsi bir arada . Mutlaka izlemeniz gerek.
LOVE,ROSIE.. Meg Ryan ,Julia Roberts filmleri tadında
şeker gibi bir romantik komedi. “Erkek ve kızdan arkadaş olmaz” ilkesinden yola
çıkan film ,Rosie ve Alex in inişli çıkışlı 12 seneye yayılmış hikayesini
anlatıyor.Bu tarz sevenlerin bayılacağı bir film.
SNOWPIERCER..Hikaye buzul çağında durmadan ilerleyen bir
trende geçiyor. İnsanlığın sonuna gelmiş ve hayatta kalanlar ise bu trende
kendilerini belli sınıflara ayırmış olan bir diktatörlük sisteminin parçası olmuşlardır. Buradaki
yönetime karşı gelmek üzere bir ayaklanma başlar.Başrolde “Captain America” rolündeki
“Chris Evans” yer aldığı akıcı ve gerilim dolu bir macera filmi. Çok farklı bir
senaryo mükemmel bir final .
BEAUTY AND THE BEAST – Güzel ve Çirkin..Klasikler
arasında yer alan masalın mükemmel
bir Fransız uyarlaması. Romantik unsurların yanında gerilim tonuda olan filmin
müzikleri ve görüntüleri mükemmel. Orijinal hikayenin dışında güzel şekilde
ayarlanmış bazı değişiklilkler ile süslenmiş olan film çok daha zevkle izlenir
hale gelmiş.
GONE GIRL – Kayıp
Kız..”David
Fincher” imzalı film gizem dolu bir gerilim filmi. Nick ve Amy nin evlilik
yıldönümleri hazırlığı sırasında aniden Amy ortadan kaybolur. Bulunan kanıtlar
sonucunda kocası Nick (Ben Affleck) in bu işi planladığı ortaya çıkar. Fakat araştırmalar
sürdükçe işler göründüğü gibi olmaz. Çok başarılı bir senaryo ve Amy rolündeki
“Rosamund Pike” dan müthiş bir performans.
DIVERGENT – Uyumsuz.. Açlık Oyunları gibi distopik fimler/kitaplar serisinin başka bir versiyonu olan
film farklı mıntıkalara ayrılmış insanların bulunduğu bir sistemdeki
başkaldırıyı anlatıyor. Sorgudan uzak yaşayan bu insanlar diktatörlük rejimi
ile yönetilirler ve yapılan testler sonucunda kurallara uymayan uyumsuzları
cezalandırılar. Farklı bir hikaye üzerine kurulu film çok sakin başlayıp gittikçe
heyecan dozunu arttıran bir yapım.
RELATOS SALVAJES (WILD
TALES) - Asabiyim Ben.. İçinde 6 farklı hikayenin bulunduğu
filmdeki tüm olaylar genelde hırs,intikam,aldatma,asabiyet,toplumdaki çarpık
düzen,rüşvet gibi konular üzerine kurulu. İçindeki bulunduğumuz sistemin
değişmeyen yanlışlarını anlatan aynı zamanda çok iyi seçilmiş müziklerle dolu
mükemmel bir film.
THE LOFT- Çatı
Katı..Film eşlerini aldatmak üzere bir çatı katı kiralayan beş
arkadaşın hikayesini anlatıyor.Bir sabah bu evde bir ceset bulunur ve üzerinde
bir yazı. Beş arkadaşın birbirlerinden süphelenmesiyle başlayan tartışma dolu
gerilim filmin sonuna katil kim sorularıyla sizi uğraştırıyor. Ve tabii ki tahmin
bile edilemeyecek mükemmel bir final .
Film seçimlerinizi oldukça beğendim :) Bir çoğunu izledim aklıma en çok yer eden gone girl ve interstellar. Fakat predestination da farklı bir filmdi . Blogunuzu blog keşif etkinliğinde gördüm, geldim :) sizi de blog sayfama beklerim Heranyeganedir.blogspot.com.tr
YanıtlaSilben teşekkür ederim.takip edeceğim.
YanıtlaSil